Nástroje pro usnadnění přístupu

Skip to main content
LENKA JANULÍKOVÁ

LENKA JANULÍKOVÁ

Byl žil…, takto originálně začíná vyprávět pohádky má dcera, ale já zkusím začít jinak. Kdysi dávno, skoro před čtvrt stoletím, mě oslovil jeden známý a pozval mě na vzdělávací seminář o financích. Tehdy mě to vůbec nezajímalo, měla jsem po maturitě a jazykové škole a byla věčně s hlavou v oblacích, kdy svět kolem mě byly jen samé večírky, koncerty a bezstarostné jízdy. Nějaký „svět financí“ nebyl v té době v pořadníku.

Roky plynuly a za tu dobu se mě snažilo „pozvat na kafe a zrevidovat mi smlouvy“ několik známých i neznámých, bezúspěšně. V podstatě nebylo ani co revidovat, měla jsem uzavřené pouze penzijko. Životní pojištění jsem odmítala. Jsem mladá, nic se mi nestane, proč dávat peníze jen tak do vzduchoprázdna?

Na základní seminář o financích jsem se nakonec dostala, až o hooodně let později. V té době jsem byla už maminkou dvouleté dcery. Tam jsem tehdy pochopila, jak je důležité mít znalosti o světě financí a pojištění. Tehdy mnou tolik zatracované životní pojištění už najednou nebylo tak nezajímavé. Udělala jsem ho sobě a hlavně dceři. A jak jsem byla ráda, že ho dcera má! Ve školce měla tehdy úraz, který si vyžádal zákrok při celkové anestezii a hospitalizaci v nemocnici.

Teď už vím, že všichni ti známí a neznámí zprostředkovatelé, kteří se mě snažili oslovit a možná i svět financí přiblížit, nevzbuzovali ve mně důvěru, nějak jsem z nich cítila nepoctivost a to, že mě tlačí někam, kam vlastně ani nechci. Uvědomila jsem si, že zprostředkovatelů je opravdu hodně, ale dobrých obchodních poradců je jak šafránu. Mezi mnou, jako klientem, a mým finančním poradcem musí fungovat naprostá otevřenost, plná důvěra a vzájemný respekt, abychom společně dokázali nastavit rodinné finance přesně tak, jak je potřeba.

Životní pojištění Vám nesjednám, nedoporučím, jak a kam správně zainvestovat peníze. Naše společnost H-ONE disponuje profesionálními obchodními poradci s mnohaletými zkušenosti a praxí, kteří vám přesně v duchu etických zásad a lidských hodnot připraví tu nejvhodnější produktovou nabídku právě pro vás tak, aby odrážela nejenom vaši aktuální finanční situaci, ale i požadavky, vaše potřeby a cíle do budoucna. Aby měli obchodníci to nejlepší zázemí, o to se postaráme s kolegyněmi na centrále zase my.